En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Alexander - 13 februari 2010 22:18


Om ni har ett svar så kan ni skriva det i komentarer.

Av Alexander - 13 februari 2010 21:49


Kan ni svaret så lägg in det i komentarer .  

Av Alexander - 13 februari 2010 21:12

Nu är det klart att jag ska ner till Halmstad i mon och göra ett snabb jobb på någon bilverkstad.

Det handlar om att måla hela verkstaden på 2 dagar och fixa lite där.

Men jag är lite orolig för mitt hjulager på vänster sidan det skorrar som fan där.

Bara att hoppas på att det håller ner, så kan jag fixa det där då kunden har en bilverksad.

Han ringde mig idag och frågade om jag hade tid och som det ser ut nu så har jag ju det.

Måste vara hemma till onsdag då matrialet kommer på nästa ställe och så har jag lite med Norge att fixa nästa vecka.

Det är ju inte lång tid kvar tills mina gubbar ska vara i Drammen på ett jobb där.



Av Alexander - 13 februari 2010 20:13

Storbråk i tvättstuga – en förd till sjukhus

Tre togs av polis, misstänkta för grov misshandel

Sex män började slåss efter ett bråk i en tvättstuga.

En far och hans två söner har tagits till förhör och misstänks för grov misshandel.

– De använde en planka och ett långt skohorn, säger polisens talesman Thomas Fuxborg.

Sex män drabbade vid lunchtid samman vid Redbergsplatsen i Göteborg.

– Det är ett bråk som inleddes i tvättstugan för en vecka sedan. Vi har varit på plats vid två tillfällen tidigare, men i dag eskalerade bråket, säger Thomas Fuxborg vid polisen i Västra Götaland.

Bandage

Vittnen tillkallade polis efter att de sex männen började slåss på en garageuppfart på eftermiddagen.

– Två ambulanser var på plats. Jag såg hur en person bars ut på bår med bandage runt huvudet, säger vittnet Isabella Hansen till Aftonbladet.

Grov misshandel

Enligt polisen fördes en person till sjukhus med lindriga skador.

– De var tre mot tre. Två personer hade ytliga skador och behövde inte uppsöka sjukhus, säger Thomas Fuxborg.

Polisen har tagit in en far och hans två söner till förhör.

– Den yngsta sonen är minderårig. De är misstänkta för grov misshandel. Vi har beslagtagit en planka och ett långt skohorn, säger Thomas fuxborg.


Detta verkar vara en Norge historia så sjukt att det knapt är sant.


Rena sandlåde nivån !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Alexander - 13 februari 2010 18:45

Japp så var man hemma igen efter lite jobbande. Fan vad det var skönt att jobba idag, vi har haft ett fantastiskt väder i dag med sol och lite värme. Rena vårvädret om jag får säga mitt.

Jag har fått en massa gjort idag på mina farstukvistar som jag håller på med i Molkom. Till exempel satt upp trappa och stolpar för taket och massa små saker.

Men nu finns det inge skruv kvar som jag behöver så jag vet inte vad som händer här näst.

Kunden sa att det skulle komma matrial till veckan så han maila mig när det kommer

så jag inte kör dit i onödan. Det är ju bra att han gör det.


Så jag ska sticka till Halmstad i mon på ett jobb där som tar ca 2 dagar så jag borde vara hemma till onsdag om det går som det ska.

Men av erfarenhet så gör det sällan det i min värld :)

Men men det är sånt man får ta när man far och flänger överalt.


Tack o hej på alla blogg läsare.

Av Alexander - 13 februari 2010 12:25

Japp nu är man på jobbet en sväng och ska fixa lite saker. Men nnu ser jag att det fattas skruv och lite annat matrial som jag skulle behöva nu.

Detta får jag ta tag i nu med en gång om jag ska kunna göra det som jag planerat i dag.

Ska bygga 2 trappor och sätta upp lite räcken runt om så att det inte kan hända några olyckor nu när det är kallt ute.

Fan dom blir ju skit hala nu när det fryser på och här bor några äldre och några barn på detta område så det är bara att ta tag i detta innan jag ger mig av igen.


Sågklingan måste bytas och maskinerna måste laddas upp då jag haft strömavbrott i min lilla bod där alla mina saker är FAN vad drygt detta blev nu.

Bäst att ta tag i det nu så


Tills vi hörs ta det lungt !!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Skapa flashcards