En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Alexander - 17 mars 2010 23:10

Jaha då är det snart dax att sova om man lyckas denna natten. Har ju varit en stressig dag idag så det ska nog inte vara några större problem.

Men vi får hoppas att det är något på tv nu i natt så att det hjälper att somna annars så vet jag att det finns ett bekymmer med den saken.


Ja en sak till ang min blogg, jag ska försökak skriva lite mer i den nu hedanefter det har varit lite glest i den dom sissta dagarna och så men nu får det bli ändring på detta om inget annat händer men det ska nog inte vara någon fara som jag vet.


Har bara varit lite mycket nu och så men börjat lugna ner sig lite och vi får hoppas att det blir så fram över med.


Nä nu ska jag till min underbara säng och kolla på gamla avsnitt av navy cis på 3an

så tills dess att jag skriver igen ha en skön natt för det ska jag.


Av Alexander - 17 mars 2010 22:24

Ja då var man på möte i dag på sjukhuset med en massa knepiga kubbar.

Dom hade vita rockar och så var det några med kostym och slipps.

Men jag kom som jag brukar i mina kära arbetskläder då jag hade lite o göra innan jag åkte dit så jag han inte byta om.


Men iallafall så verkade det som om dessa män var intreserade av min nya produkt för dom fick nu se och känna och dona lite med den till och med prova min prototyp

och blev mäkta imponerade av detta jag kommit på.


Det som dom gillade mäst var att jag tänkt mycket på de äldre och de som värkligen behöver detta hjälpmedel för att inte bli isolerade vintertiden.

Så dom slipper ha hjälp helatiden, och inte bara sitta inne som en björn som går i ide =)


Rätt då kul att sitta med dom på Vivan och dessa överläkare och andra snubbar.

Vi bollade lite ider och kollade om det fanns något som man kunde ändra på eller göra bättre. Och det fanns det men det hade jag planerat att det skulle bli lite sådana frågor och att det hela tiden fanns lite bättre saker att göra på denna produkt för att få ut det bästa och detta var en av sakerna till att vi skulle ha detta möte för att kunna hitta lösningar på ev problem.


Så det är åter till ritningar och prototyper nu några nätter fram till nästa möte och ca 2 veckor.


Efter ett tag så kom frågan upp om hur jag tänkt i framtiden om jag ska sälja hela denna ide och får en klump summa eller om jag vill sälja den själv ute på marknaden och bara få hjälp med marknads föringen för denna produkt.


Mitt änkla svar blev att det vet jag inte i nuläget utan jag vill de vart den är på väga om det blir en bra sak av det eller inte.


När jag ändå var där så passade jag på att berätta om en annan sak som jag har haft i mina tankar i ca 8 år och utveklat den i min skalle och dom nappade med en gång och bad mig ta med alla mina antekningar från barnläkare som jag och ang spädbarns död som jag har liggande i källaren.

För den produkten var åxå mycket intresant i deras syn.


Så vi får väll se hur detta går och jag kommer att BERÄTTA vad det är som jag gör innom en tid av 6 månader då jag tagit pattent på detta så nu har ni något att se fram imot alla ni som funderar på vad det är.

Men det ska vara en person som jag att bara komma på detta, hela min släkt bara skrattade tills idag när jag berättade vad som hänt och sagt på mötet

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards