En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

TACKAR !!!!

Av Alexander - 25 mars 2010 20:23

Nu har det hänt som jag väntat på i dag, hoppas ni är nyfikna på vad det är som hänt.


Jag vill börja med att tacka alla mina läsare för att ni tagit mig över 100 läsar strecket på min blogg.

Jag kollade nyss och då låg det på 101 besökare och jag hoppas att jag kan vara lika bra på mina inlägg i fortsättningen som jag varit idag.

Nu hoppas jag på att detta kommer hålla i sig och att det kommer att komma flera som vill läsa min blogg och om det är några saker som ni vill att jag ska skriva om så bara hojta till så ska vi se vad jag kan göra.


Jag är en väldigt hygglig person som säger vad jag tycker och står för det men som ni alla vet så finns det vissa saker man inte kan skriva om rent allmänt.

Men jag ska försöka fylla upp till era önskningar och kommer att svara på de flästa komentarerna som jag får.


Hur som så vill jag tacka än en gång för att ni finns och gör så gott jag kan med skriveriet.


Tja så länge så ses vi senare.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Skapa flashcards