En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

DAGENS HOROSKOP

Av Alexander - 30 mars 2010 14:14

Dagens horoskop

Väduren
Du kan träffa på ett oväntat hinder i din väg – ta snabbt och resolut tag      i varje litet problem som dyker upp!

Oxen
Då något nu tagit en för dig lycko-sam vänd-ning, kan det kanske vara dags att ompröva ett tidigare beslut.

Tvillingarna
Fru Fortuna verkar vara delaktig i ett och annat, och möjligen får du turen med dig på ett överraskande sätt!

Kräftan
Om du inte står för din uppfattning i en viss fråga, bör du inte lägga dig i en dispyt mellan några i din omgivning.

Lejonet
Det just nu ovanligt fyndiga Lejonet har goda utsikter att göra sig gällande i olika samman-hang!

Jungfrun
Du känner nu instinktivt att vissa omständigheter kan verka till din fördel – och även vilka personer du kan lita på!

Vågen
Dagen ställer vissa små förtretligheter i utsikt och det gäller nog att du inte börjar haka upp dig på bagateller!

Skorpionen
Något krånglar till sig för dig. Du är emellertid just nu ganska fyndig och finner säkert lösningar på det mesta!

Skytten
Ett samförstånd som underlättat  tycks nu vara på retur och du får fråga dig själv hur du ska ha det. 

Stenbocken
Vissa planer har en tid lekt dig i hågen och nu kan det vara dags att omsätta dem i praktiken.

Vattumannen
Ödet tycks ha något i beredskap – kanske något som sätter lite guld-glans på den här måndagen!

Fiskarna
Ett visst händelseförlopp kan möjligen vara vilseledande, varför tecknen råder dig att avvakta lite i en speciell fråga.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards