En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

FANNNNN

Av Alexander - 9 februari 2011 01:36

Nu natt o nya stunder.

Bara det att de nya stunderna går ut över min så kallade fru o familj.

Har fått höra en massa skit och dyligt om min fru den sissta tiden av avundsjuka människor. Inte för att vi har det så bra oss imällan just nu men inte fan ger det rätt till folk som tror de känner oss att snacka skit om min fru.

För ett tag sen så var det en person som försökte krossa vårt äktenskap med en massa lögner och skitsnack om mig till min fru. Inte för att jag är helt JÄVLA felfri men jag kan stå för mina misstag. Detta handlade om att jag skulle varit otrogen med en person och jag kan bara försvara mig med att om jag skulle var aotrogen så hade jag valt en annan person istället för denna. Men detta kan jag bara säga att under åren som gått och jag har känt henne så har hon bara pratat dåligt om min fru trotts att de har varit vänner i många år. Jag vet åxå bestämt att denna person har gjort försök att jag skulle bryta med min fru innan vi var gifta för hon ville ha mig.

Men som vanlig så har detta inte funkat för henne genom åren och det kommer inte funka nu heller som jag ser det.

Jag vet att jag har sagt en massa saker om min fru och mycket av det menar jag men det ger ingen rätt at prata så om henne för den saken skull. Det är ju ändå jag som är gift med henne.Sen att jag formulerar mina ord på ett vis som inte alltid e rumsrena och vissa människor tar detta fel och säger till mig att om det är så så ka jag inte vara gift med henne.  Hur som så ska alla skita i vad jag tycker eller gör då jag gör som jag vill och har alltid gjort det.

Men dessa personer ska bara passa sig då jag vet mer än vad de vet att jag vet. Jag har öron och ögon överallt i den stad de bor och lever i.


Sen att de skyller allt på mig är en annan sak men gå förfan inte in på min mark o rota för då ska jag fan visa vad jag går för och detta kommer inte att bli trevligt när jag kommer.


Föresten denna person jag pratar om ska sopa rent framför sin egan dörr innan hon gör det hos andra. Nu vet jag vad som är problemet och det är vanlig avundsjuka.

Då jag vet att hon inte får s_x pga att killen i detta förhållande inte kan och att han har anförtrott sig till en annan att han tycker att hon kräver för mycket i den frågan så han känner inte för det och inte kan få upp den då hon vill eller för den saken skull han får inte upp den alls. Med andra ord hon har dödat den, han vill bara sitta vid datorn.

Men men jag ser det som att det är deras bekymmer och jag kan tänka mig hur han känner när hon kräver s_x hela tiden och hon kräver det ena efter det andra. Även jag hade inte fått upp den och jag skulle inte vilja ha det mysigt med en sådan person. Men det är deras bekymmer och inte mina.


Men nä nu måste jag gå till sängs och jag kommer fortsätta med detta inlägg i mon så bara vänta. Jag är inte klar med DESSA PERSONER ÄNNU !!!!!!!!!!!!!


Ha en trevlig natt så hörs vi i mon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards