En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

Feminist!!!!

Av Alexander - 21 juli 2010 00:25

Ja vad fan är det feminist. Ett jävla tjat om detta hela jävla tiden, vart man än kommer eller åker ifrån så hör man att man inte är en FEMINIST eller en JÄVLA mans gris. OK kan väll hända att jag är men som jag ser det så tycker jag att detta börjar gå lite till överdrift.


Tänk så här.

Vi män har ingen egen gala som rosa bandet eller så. Det ända vi ser på denna gala är kvinnor som mist ett eller tyvär båda sina bröst. OK det är synd visst kan jag inte neka till att jag tycker. MEN vi män då är det inte synd om oss om vi drabbas av prostata canser. Kan lova att det inte e många kvinner eller yngre tjejer som vet vad det är i dagen läge.


Sen har vi det med att om en båt toex skulle börja sjunka. Vad skriker man då rödda alla KVINNOR o barn. Samma är det om ett hus börjar brinna rädda KVINNOR o barn först så får vi se hur många män det finns sen när allt brunnit klart.


I ett krig

Ner med alla KVINNOR o barn i skydds rum eller gropar, åter igen vad ska vi ta vägen då. TJa ni kan väll vänta tills det värsta e över så kan vi se hur många det finns kvar.


Ialla sådana här lägen så är det rädda KVINNOR o barn som kommer först.

Men sen kan det vara ett JÄVLA tjat om att vi män eller killar ska bli tvingade att ta PAPPA ledigt i en viss tid fast man kanske inte har råd att göra detta som man i sitt hus. Men det är ju klart att det har man enligt vår fina regering.


Tänk om man skulle skrika rädda alla MÄN o barn vilket jävla liv det skulle blivit på alla dessa FEMINISTER runt om i vårat avlånga land. Då skulle man bli kallad för både det en o de andra och inte vara värd en liten ynklig fis i rymden elnigt dessa människor.


Samma sak är det med att man ska öppna dörren åt en kvinna eller att mannen ska betala notan på resturangen vid en middag. Vafan e det, om man inte gör det så hör man ju hela tiden att det var en snål JÄVEL jag var ute med igår.

Vi kan ta ett annat exempel

KVINNA med barnvagn. Dom kräver att ma ska hjälpa dom upp för en trappa eller hjälpa dom ner. Samma ska är det om dom ska på en buss eller av. Sen finns det massa andra exempel att ta.

Men en man.

Ska kunnna allt detta själv, HERRE JÄVLAR om det inte går till så.

KOlla där vad ska han ut o göra med ett barn om han inte vet hur man ska göra i trappor eller på bussar eller dyligt.

Nä då kollar allar dessa FEMINISTER snett på en och bara skrattar.


Jag sitter inte här o säger att det inte ska vara lika för alla men då ska det fan vara det MAN som KVINNA spelar ingen råll


LIKA JOBB LIKA BETALT så är det bara inga JÄVLA undrantag på könen

För hur vi än vänder oss så har vi alla RÖVEN där bak.

Vissa kan en del yrken o vissa andra kan inte

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards