En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg under juli 2010

Av Alexander - 5 juli 2010 23:49

Ja så var åter igen natten kommen.

Jag sitter här framför min dator och gör igentligen inte ett skit, förutom läser lite bloggar.

På tal om det så ska ni få en länk till en helt underbar blogg

http://susanna55.bloggplatsen.se/


Kolla denna rekomenderas skarpt om ni vill ha goda skratt och ett undrehållande läsande. Hon är helt fantastisk denna tjej.

Hon säger vad hon tycker och det är rätt så bra saker hon pratar om.


Hur som så ska jag snart gå till sängs då jag ska köra långt i mon, ja ner till Halmstad till mina föräldrar och sysskon. Ska bli kul att åka dit igen och få lite sem. Men jag ska jobba med fast jag är där, några dagar blir det allt fast det är sem på G.

Så det blir bara en vecka nu sen får vi se om det blir mer framöver men det skulle jag tro att det blir. Rätt så mycket faktiskt om jag har rätt. Ska kolla på några jobb och så.

Nä om man skulle ta sig till sängen en sväng så att man är utvliad i mon så man orkar köra denna bit utan att vara trött när man kommer fram.


Nu till helgen så ska jag på marknad med pappa och vara där fre-sön o mina baran ska med, kul som fan tycker vi alla att det skak bli. Bo i husbil och bara njuta av allt folk som kommer o handlar som fan.

Tror jag ska bli marknads knalle när jag blir stor =)


Nä nu får jag sluta skriva o komma i säng

Tja o Hej ha en varm o klibbig nattt det ska jag.

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards