En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

KILLE HADE SEX MED SIN SYSSTER !!!!!!!!!!

Av Alexander - 6 mars 2010 21:55

får barn om en vecka På Fridas egen födelsedagsfest kom hon
får barn om en vecka På Fridas egen födelsedagsfest kom hon på sambon med att ha sex med sin lillasyster. Frida hamnade på psyket och flyttade sedan ut från parets lägenhet. Om en vecka beräknas hon föda deras gemensamma barn – som hon nu vill ha ensam vårdnad om.
Foto: ANDREAS HILLERGREN

”Min kille hade sex med sin syster”

”Jag tror det blir en mild påföljd”

Så säger lagen: Två hel­syskon som har frivilligt sex med varandra döms för ”samlag med syskon” till fängelse i högst ett år.


– En gång i tiden fanns det anledning att ha en sådan lag eftersom man tänkte sig att avkomman kunde bli missbildad. Men med ­dagens skyddsmöjligheter känns detta lite fjärran, säger före detta överåklagare Sven-Erik Alhem.

– Ett års fängelse är uteslutet. Jag tror att det blir en mild påföljd, troligtvis villkorlig dom.

Fridas sambo ringde själv polisen – nu riskerar syskonen fängelse för incest

KALMAR. Gravida Frida fyllde 22 år. Det var fest.

– Jag gick ut i köket och där hade min sambo sex med sin egen syster, säger hon.

Nu är syskonen åtalade för incest.

Och i nästa vecka ska Frida föda.

Lyckan blev inte långvarig för Frida, som egentligen heter något annat. För drygt ett år sedan träffade hon en kille, ett och ett halvt år yngre än hon själv. De blev ett par och snart var hon gravid.

I somras flyttade hon in i hans lägenhet i Kalmar. De planerade sin framtid tillsammans.

Han hade växt upp med flera syskon och hon upplevde hans familj som lite konstig, hemlighetsfull. Själv växte hon upp på en ort utanför Kalmar.

”Han ville gå ut”

I början av november förra året fyllde Frida 22 år. Hon var på väg in i sjätte månaden.

– Vi hade bråkat dagarna innan och han ville att vi skulle gå ut och fira. Men jag var gravid och kunde inte dricka så vi bestämde oss för att fira med kompisar hemma i vår lägenhet.

Det åts och dracks och alla hade trevligt. Sambons 17-åriga syster var en av gästerna. Frida hade träffat henne flera gånger tidigare.

– Min sambos syster var ledsen och han tröstade henne. Jag märkte att han flera gånger kallade henne mitt namn. Och jag betonade för honom att jag också var där.

Systern lämnade plötsligt lägenheten. Alla letade efter henne.

– Vi försökte få in henne. Själv var jag mycket trött och ville sova. Min kille hade tidigare på kvällen stött på min kompis, men jag orkade inte tjafsa utan tänkte snacka med honom om det på morgonen.

”Hörde ett stön”

Vid fyratiden på natten var bara Frida, sambon och systern kvar i lägenheten.

– Jag plockade undan, diskade och kände panik över att det var så sent. Jag la mig och lät de båda andra vara.

– När jag låg i sängen hörde jag plötsligt ett stön.

Oron malde inom Frida.

– Jag gick upp, jag vet inte vad jag tänkte. Jag sprang ut i köket och där i en fåtölj hade min sambo sex med sin lillasyster. Det var ingen tvekan om vad de höll på med.

Hon sprang fram, slog sin sambo i ansiktet, skrek och frågade vad de höll på med.

– Du vill ju ändå inte ha sex med mig, svarade sambon.

Sedan förklarade han att han insåg vad han hade gjort, att han skulle hamna i fängelse.

– Han ringde själv polisen och anmälde sig. Samtidigt försökte hans syster be mig om ursäkt men jag ville bara bli av med henne.

Ville bara därifrån

Frida har ingen aning om syskonen haft sex tidigare eller om det var första gången. Då ville hon bara lämna lägenheten och sin sambo så fort som möjligt.

– Polisen kom och tog alla våra uppgifter. Själv kördes jag till psyket där jag fick stanna några timmar. Hans familj hörde av sig och ville att jag inte skulle berätta något om vad som hänt.

Frida flyttade till en släkting och två veckor senare hade hon fått en egen lägenhet. Där står nu den röda barnvagnen redo. Födseln är planerad om en vecka.

– Han kommer inte att vara med då. Min mamma kommer att vara hos mig under förlossningen.

Sambon förstår inte varför hon vill ha ensam vårdnad om barnet, säger Frida:

– Han vill ha mig tillbaka, men så blir det aldrig. Han kan få träffa vårt barn, men bara korta stunder. Och då ska jag vara med.

Båda är åtalade

Syskonen är nu åtalade för att ha haft sex med varandra och riskerar att hamna i fängelse i upp till ett år. Förutom Frida ska tre poliser som kom till lägenheten höras som vittnen. Timslånga förhör med syskonparet ingår också i bevisningen.

Men utredningen är sekretessbelagd och syskonens advokater, Bo Runnquist och Louise Wassberg, vill inte säga något om vad syskonen sagt i förhören.

– Min förre sambo har ju erkänt men säger att han inte minns allt i detalj. Han syster hävdar att hon inte kommer ihåg vad som hände, säger Frida.


Jag vet inte men jag tycker detta är sjukt.

Ha sex eller en sexuell relation till sin sysster eller släkt övehuvet taget är SJUKT.


Och detta med straff vet jag inte om det är relativt i denna fråga utan hjälp skulle dom få istället om jag hade fått välja.

Men det är väll tur att jag inte sitter i den sittsen som kan avgöra en sådan sak.


NÄ ge de personer som tänker på samma sätt en sluten syk avdelning några år eller ta till baka LOBETOMIN det hjälpte många sjuka personer förr i tiden.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards