En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Lördag

Av Alexander - 13 mars 2010 11:01

Nyss uppkommen ur bingen med en smällande huvudvärk.

Blev lite hårt igår med både det ena och det andra fast jag satt själv. Kan inte fatta att man inte kan ta lika mycket öl och vin som när man var yngre.

Men detta är nog kroppens sätt att säga till mig att DU E GAMMAL NU.


Jaja det är väll inte så farligt man får ta det lite lugnare med öl och vin samt whiskyn

nu när man inte pallar mer.


Strålande solsken och varmt ute, bara synd att kärringen inte är helt kry men när är hon det tro   .

En bekants kille ville komma hit och leka idag så vi får se hur det blir framöver när jag har vaknat till i skallen. Tänkte ringa dom sen och se om dom har lust att komma hit på en kaffe om jag blir bättre i pallet.


Funderade på att gå ner och fiska ute på isen vid vår sjö men då krävs det maggots och dom är slut i kylen så jag måste då åka till torsby och köpa men tror inte jag klarar en alko kontroll riktigt ännu så den tanken får jag nog lägga åt sidan i dags läget.

Men annars så kan man ju bara gå ner till vår grillplats vid sjön och bara sitta med kossorna och grilla korv med bröd och njuta av det underbara vädret hela dagen med en kall öl eller 2-.


Jaja vi får se vad som händer framöver med detta,t tänker ju fan inte sitta inne i detta fina väder.  


Tills jag skriver igen HA EN UNDERBAR DAG!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards