En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

I Dag händer inget !

Av Alexander - 27 mars 2010 15:28

Idag händer det nog inget som är värt att skriva om igentligen.

Men några ord kan jag fäll lyskas få in iallafall, gör ett försök.


Haft en sprängande huvudvärk och nästan legat i sängen hela dagen, var nere i garaget och försökte fixa lite men inte till någon nytta.

Grabbens moppe som en bekant vill köpa skulle jag starta så att jag kunde se att den fungerade som den skulle innan försäljning. Men man är ju född med fel stjärna på himelen.

Efter flertal försök så kunde jag se att det droppade olja under den och så men som man tänker så kan det ju vara att den stått ett tag i garaget.


Hur som så började det att rinna rejält under och detta blev då att jag fick lägga mig ner på marken kolla vart det kom från.

Till min fasa så såg jag att motorn spruckigt efter det att krabber vurpade med den i höstas, dessa kina maskiner är inte gjorda för att köra offroad med.


Så nu ska den över till en annan bekant för att se om han kan hjälpa mig att fixa den eller så blir det skrot av den.


Ska ringa min andra bekant som ville köpa den och berätta den dåliga nyheten och så får vi se vad som händer sen.


Tills senare ha en jävligt bra dag

 
 
mrconny

mrconny

29 mars 2010 09:50

Hej!
Vilken snygg blogg du har!

Övrigt
Kul att se att så många har startat med bloggandet, och som också fortsätter, det är bra.
PS: Är det ok att jag hör av mig så här? Jag är ny här på bloggplatsen.se.
Jag försöker att träna mig på att utveckla det här med bloggandet.

Jag vet att vi män inte är alls lika intresserade eller bra på att blogga, som kvinnor, vi kanske inte bryr oss, eller inte vågar, eller så är vi för inbundna och inte vet att vi behöver lufta våra tankar och reda ut våra känslor.
Så jag har tänk att försöka att bli bättre själv på att blogga, därför tar jag kontakt så här är det ok?
Inne på min blogg har jag en gjort en omröstning om just temat Bloggande män & kvinnor, vad tror du? Varför kvinnor bloggar mera än män?
Jag tror att vi män verkligen kan behöva det här med att pysa av oss eller hur? Att lära sig att rensa det som ligger överst och prata om det eller skriva av sig om det är ett bra sätt, så att även vi män kan låta vår manliga ventil pysa, genom att blogga.
Att stanna upp och genom bloggandet reflektera hur har dagen varit vad var bra vad var mindre bra.

Vad är det bästa med att blogga, och varför tycker du det?
Tycker du att blogga är roligare och att det ger dig mera än att vara inne på Facebook?


PS: Har du några tips som du tror kan hjälpa mig så jag blir en bättre och seriösare bloggare?
PS: hör gärna av dig.

http://mrconny.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards