En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Alexander - 25 januari 2010 17:07

Tja alla bloggare.

Nu e det dax igen att skriva lite skit.

Värkar bli en riktigt tråkig kväll men absolut inget på TV. Men det är som vanligt.

Hoppas att det kommer snö nu på onsdag som det är lovat men det blir väl som det brukar, att det hinner dra undan

innan det kommer upp till Torsby. Men det kommer ju inte regn iallafall hoppas jag men det är också som vanligt att det

kommer bar till mig.

Här uppe är det ca -10 och börjar bli klart väder över bergen så det oroar mig lite,Snön har tryckt ihop sig en aning så

så nu e det bara ca 20-25 cm på marken.

Kollar på blocket efter en billig bil men inte hittat en som passar mig just nu, och försäljningen på min Cheva är

som det är ingen höjdare då det finns så många knäppa människor som kommer med skambud och har

dom inget annat att göra så kan dom skita i det.

Nähe nu får det vara nog för en stund så alla där ute hörs sen om jag orkar.


Av Alexander - 25 januari 2010 12:34

Jaha då var man hemma igen efter en dag på sjukan. Lite positivt var det fasst lite jobbigt, hade en lång diskutition med

min läkare ang KASTRERING och det lät bra. Ingreppet är inte så omfattande som jag trodde utan tar bara 15-30min av

min tid så nu är det upp till mig hur jag ska göra. Men man måste få en remiss av läkare sen får man en tid. När man vaknat upp igen utan att få skarp amunution i vapnet så kan man åka hem efter en liten stund. Man behöver inte vara

sjukskriven om man inte vill men som han sa bör man vara hemma 1-2 dagar om man har ett fysiskt arbete och änvänder kroppen som verktyg ( vilket jag gör ) så det kan bli lite längre ledighet då. Men vad får man inte utstå om man ska göra ett sådant ingrepp. Nej nu till det lite roligare, jag har nog fått sålt bilen och ska köpa en ny i mon eller kanske i dag. Detta får vi hoppas på iallafall. Men som man säger man ska inte ropa hej innan man är över ån.

Jaja nu ska jag göra saker för min FRUGA tjatar   på mig hela tiden om saker som hon vill ha gjort, fan jag ska bli kvinna i mitt nästa liv dom bara lägger över allt på mannen. Det spelar ingen råll vad vi män gör så blir det fel   .

Är det inte tjat och gnäll över pengar och räkningar så är det att man inte hjälper till hemma men jag tycker man ska kunna ha mysigt och mycket kvaletets tid när man är tillsammans. Nu tycker ni att jag är LE men inte hon är hemma mer än mig, jag försöker jobba 7dagar i veckan om inget annat uppkommer. Så hon ska vara glad att hon kan ha det som hon har igentligen.

Nej nu får jag inte sitta här och tjata hon ska ha hjälp och det NU.

Så tills vi hörs igen ha en lika jävlig dag som jag .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards