En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Alexander - 26 januari 2010 19:36

Hej igen !

Nu e jag riktigt FRUSTRERAD, jag har letat efter en släkting i Australien men inte lyckats så bra. Efter mycket svordomar och gapande på att alla runt mig är knäppa så ringer jag min mormor för att få riktiga uppgifter om efternamn och stad så jag har lite o gå på. Efter en lång stund så säger min mormor att jag ska prata med min mamma som jag gjort ca 50ggr i dag om detta. Då sitter jag som ett frågetecken och frågar mormor varför jag ska ringa mamma, då säger hon att min mamma har mail adressen till dom   . OK jag pratar lite till med mormor och sen säger hej då. Ringer upp min mamma igen och berättar vad mormor sagt till mig i telefon.

Ja visst säger hon glatt, det hade jag glömt ska kolla min mail lista när jag e klar med det jag gör. Jag frågar vad det är hon gör och få till svar sitter på Ebay och handlar lite saker. Vadå handlar saker frågar jag

- Ja du vet får jag till svar

Kan säga att det vet jag inte alls det, men när jag tjatar att hon ska kolla så helt plötsligt säger hon.

- Nä nu får vi lägga på för nu börjar ett tv-program som jag ska se så du får ringa senare typ vid 20:00.

Tror hon att jag e dum eller, då börjar ju för fan navy CIS och sen är det NCIS Los Angeles efter det så ni ser alla ni där ute att jag är frustrerad som fan när inget går som det ska.


Men nu har jag inte tid att sitta här ska göra lite o äta till tvn får se om jag orkar

ringa min mamma igen och skriva mer här i dag.


Om inte så hörs vi säkert i mon.

Av Alexander - 26 januari 2010 10:29

Tja alla där ute.

Idag e jag ledig och det passade mig utmärkt, med tanke på att frugan jobbar och jag och Harry ( hunden ) och 2 katter har hela stället för oss själva  .

Ska städa bilen och fixa lite kommer en kille från Göteborg och kollar på det vid 18 tiden. Hoppas han tar den så jag kan fixa med andra saker sen.

Ska snar åka och kolla på ett jobb i Östmark och ge ett pris på 3st badrum  .

Sitter och undrar om det är något kul som händer framöver men kan inte komma

på något så här på rak arm, jo igår hittade jag en avlägsen syssling tror jag att det är i Australien. Hon var på besök 1984 i Sverige med sin mormor, dom som gick i min klass i Trönninge vet säkert vem det är jag pratar med. Jag har inte haft kontakt med henne sen hon åkte hem igen, men nu så snackar vi lite på FB och hon har det bra.


Nu ska jag göra lite nytta och städa bilen härs kanske senare .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards