En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Alexander - 8 augusti 2010 23:52

Nu funkar datan lite bättre så nu e jag tillbaka igen med nya inlägg o hoppas att det kommer att fortsätta som det ska. Men man vet ju aldrig med dessa datorer dom har ju en tendens att funka som dom vill i de lägen man vill ha dom.

Men skit samma nu funkar den o jag sitter här o skriver en massa saker som människor o läsare skiter i vad jag skriver om.

Är det inte en massa iriterande saker om min fru så är det en massa annat som jag inte tycker om. Hur som så skiter jag väll i vad andra tycker eller inte tycker. Jag skriver en massa bara dör att jag kan och vill göra det så dom som tänker att det bara är en massa skit i bloggen kan ju sluta läsa den om dom vill. Inte för att jag har fått några kommentarer eller arga medelande utan jag bara tror att det är så.


Nä nu ska jag kolla klart på tvn o ta mig lite natta mat så att jag kan sova gott sen och kollar väll på en dålig film sen så att jag somnar.


Har bara ett stort problem ang detta med maten, har ingen aning om vad jag ska äta. Pizzeriorna har inte öppet nu o MC har ju stängt inte för tat jag kan köra in då jag tagit en öl men hade ju kunnat be någon att köra in o köpa åt mig, men nu e det försent.

Så jag får väll ta o fixa något annat att äta, kanske kan be min mamma göra lite mat åt mig, kan gå om jag ber väldigt snällt o ger henne en puss på kinden. Isåfall ska jag be henne höra varma mackor men skinka, tomat, gul lök, ost och tabasco.


Nu måste jag gå o fjäska för henne så att jag kan få mat i magen då jag blev akut hungrig.

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards