En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Alexander - 27 augusti 2010 23:47

Ja då var man i Tresseborg nu då och festar loss riktigt. Fast det var inte meningen att det skulle bli så här.

Jag åkte ner med min pappa för att hjälpa honom på festivalen här men markanden.

Tur var väll att vi bytt plats i dag och fick en ny pricis vid alla tält och där alla konserer är. Problemet blir att sova då hela husbilen skakar av mysiken för dom spelar ca 30 meter från oss och det är ca 1000 pers som är där och festar och jag ska självklart med och svänga mina lurviga nu när jag har tagit några öl.

Så vi får se hur mycket nytta pappa har av mig i mon när det är dax att gå upp vid 8 snåret. Inte för jag tror att jag kommer göra det då detta evenemang slutar vid 3-4 i mon bitti. Men man vet aldrig man kanske är uppe hele natten o festar detta får man ju se i mon hur det blir eller inte blir.

Just nu så ser jag att det står 8 polis hästar utanför fönstret och kollar när jag sitter här o skriver o dricker en bira.


Men en sak e ju helt otroligt så nära till båten över till travelmynde och har inte tid att åka dit för att inhandla lite gotte. Nä detta är en skam att göra på detta vis om man tänker efter.

Nä nu är det dax att dra iväg o ta en wirre eller två så man kommer i form igen innan allt oligt tar slut.

Vi hörs i mon så ska jag berätta hur det gått och om jag haft kul, letar i mon tele bok för att se om jag hittar mina gamla vänner som håller till här så att det händer något fast jag får ta tag i mitt gamla liv igen. Ska ändå kräva in lite tjänster nu nr jag ändå är här nere, var ju ett tag sen jag var detta.


Nä nu ska jag ut o göra stan olycklig. Tja o hej

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards