En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Alexander - 15 augusti 2010 10:31

Ja då har man en JÄVLA massa att göra igen innan man drar sig ner till Halmstad.

Måste rensa i landet och klippa en massa gräs, kan ju tro att man har jödat den med anabola. Det har växt som fan sen jag åkte för 12 dagarsen så det är bara att ta tag i detta om en stund.


Men det var roligt att komma hem och se hur mycket det växt sen jag drog, baa synd att jag ska dra igen om ett par dagar.

Kärringen sover då hon jobbat natten och ligger väll där nästan hela dagen sen bär det av till jobbet för henne igen så man hinner inte ses så mycket denna perioden man är här. Men det gör inget kan vara rätt så skönt att få vara lite själv hemma med barnen åxå och vila upp sig.


Men nu ska jag ta en kopp kaffe och sen är det ut i det gröna o fixa till så att man bara har lite i mon att göra. Tippar på att detta kommer att ta hela dagen och sen nästan lika mycket i mon för att få ett ogrösfritt land igen så att mina grödor får mer näring och inte bara leva bland allt skit.


Så hej o hå dax för kaffe

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards