En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg under augusti 2010

Av Alexander - 3 augusti 2010 23:59

Jaha då var man framme i Halmstad igen efter en lång o jobbig resa. Nja jag kom ju för ett tag sen men jag fick inte upp datan förren nu och inte tid till att skriva innan.

Hur som så är jag framme o nu sitter jag o kollar på tv med päronen, e film jag sett innan men den e bra ändå.

Så i mon blir det jobba av igen JIPPI så skönt att komma igång igen efter att man slappat lite hemma med bira o grille ja jag var ju hemma i 4dagar så nu måste jag igång igen. Har inte så mycket att göra i mon men det blir så i mon  då jag bara ska lägga det sissta av finbetongen på golvet. Sen blir det klinkers överalt o det är mycket som ska läggas, sådär en 150 kvm o sen blir set klinkers upp över väggarn o samma där en jävla massa kvm som ska upp.

Kan ju medela att det inte e min starka sida att göra detta men det är rätt så bra betalt o vad gör man inte för pengar i dagens läge =)


Nä nu ska jag återgå till filmen. Och om jag orkar så skriver jag några rader senare igen.


Tja o Hej

Av Alexander - 3 augusti 2010 11:11

Då är man på väga ner till södern igen närmare ner till Halmstad. Kan ju hoppas att det är bättre väder där än här uppe, inte för att det är så dåligt här men bättre kan det ju vara. Så får man se hur mycket man får njuta av det isåfall. Det är ju ingen sem prisis ska bara jobba och åter jobba.


Den stora grabben ska med och hunden som vanligt, den lilla grabben är redan där, frågan e hur jag ska få med mig allt upp efter denna resa. Jag har ju fan hela mitt garage där nere och en massa andra saker som ska med upp hit igen.

I värsta fall så får jag gå o skaffa mig ett släp som jag har funderar på.


Nä nu har jag inte tid att göra detta mer måste komma iväg nu innan middag.


Det är samma visa alltid när man ska åka ett jävla liv helatiden om när jag kommer o inte tänker komma hem. Vafan jag jobbar ju ska det vara så svårt att fatta detta att jag har ett jobb att sköta hela tiden. Det är ju så när man driver hela hushållet själv och ska fixa så att familjen har det bra.


Nä nu MÅSTE jag åka innan klockan blir förmycket.

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards