En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Alexander - 20 februari 2010 16:10

           



Ja nu har väll POLISEN prejat för sissta gånngen eller.

Kan detta vara sant att det får gå till på detta vis, ska inte Snuten göra försiktigt eller är det bara att preja på hur som.

Detta kunde ju ha medfört mer skada än nytta med tanke på att det är en stor väg som detta händer på.


Jag vill tacka den fotograf som lyckats med att ta dessa bilder och jag vill äver tacka den person som mailade mig dessa så att jag kan lägga ut det på min blogg.


Tycker att det är förjävligt att polisen får göra så här med tanke på att killen i den andre bilen nog inte klarade sig med några mindre skador.

Men det är nog ovesäntligt eller inte jag kan inte svara på det för jag känner inte den personen.

Men hoppas att han får en jävligt bra ersättning. 

FAN
Av Alexander - 20 februari 2010 16:00

Japp då var Jacops kalas över för detta året. Men det kommer ju fler nästa år får man ju hoppas.

Det blev ett lyckat kalas tycker jag och de vuxna som var med samt alla barn.

Vi var ute och krillade i snöstormen och drack kaffe och saft för dom små, det var jätte gott så de små krypen.

Väl inne så var det kaffe och kaka för de vuxna och godis och popcorn samt chips och saft för de små när dom kollade på film på övervåningen.


Nu har alla åkt hem och Jacop ska bygga ihop sitt lego som han fick med hjälp av den store grabben


Jag tar en öl och njuter av livet resten av denna kväll till ett dåligt tvprogram eller inte någon ting.

Ska väll försöka bryta mig in i bastun och barst om jag kommer så långt förstås.

Det återstår att se innan jag slänger igång den.



Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards