En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

ÄKTENSKAPS KRASCHAREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Alexander - 4 februari 2010 10:51

Facebook förstör
var femte relation

Ska sälja huset Angelica gick in på sin sambos Facebook-sida
Ska sälja huset Angelica gick in på sin sambos Facebook-sida av misstag. Då kom hon på att han varit otrogen. Bilden är arrangerad.

’Kan lätt bli en typ av dejtingsajt’

Facebook kraschar vart femte förhållande, enligt en brittisk undersökning.

Angelica, 32, kom på sin sambo med att vara otrogen när hon loggade in på hans sida av misstag.

– Nu säljer vi huset och separerar, säger hon.

Angelica skulle snart fira tioårsjubileum med sin sambo. Hon gick in på hans Facebook-sida och bara någon minut senare gick livsdrömmen i kras.

Erkände direkt

– Först märkte jag inte att jag var inne på hans sida eftersom att vi har många gemensamma vänner, säger Angelica.

Ganska omedelbart startade en av parets kvinnliga bekanta en chatt-konversation.

Angelica ställde några allmänna frågor och svaren gjorde att hon genast misstänkte att sambon och kvinnan haft mer kontakt med varandra än hon tidigare visste.

När sambon kom hem erkände han direkt att de haft sex två gånger. Det kom som en chock för Angelica.

– Jag har panikångest och mår jättedåligt. Jag är sjukskriven från jobbet i flera veckor. Det var inte så här jag tänkte mig att det skulle bli när vi bildade familj, säger Angelica.

Nu separerar Angelica från sin sambo.

Facebook är ett bra sätt att skapa nya och fördjupande relationer. Men de kan förstöra de du redan har.

Större tillgänglighet

– Facebook kan lätt bli en typ av nätdejtingsajt. Personer man annars inte hade haft så intensiv kontakt med finns helt plötsligt tillgängliga på ett annat sätt. Den man var kär i för tjugo år sedan kanske är skild nu och det ena leder till det andra, säger Aftonbladets ,     relationsexpert Eva Rusz.


Ja och vad kan man säga om detta då, kan ligga något i detta som dom skriver ELLER vad tror ni ?

 
 
Izabella

Izabella

4 februari 2010 10:58

Fyfaaan! va tråkigt! Killar kan vara så jävla puntade i huvudet asså. Men hitta en kille som du verkligen kan lita på. Jag och min kille är förlåvade och han är en kille som passar mig till 100% :D

http://whaatever.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards