En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Onsdag

Av Alexander - 9 juni 2010 08:37

Ja så var det onsdag igen, var ju inte längesedan det var det. Fan vad veckorna går fort nu förtiden.

Idag är det min mammas födelse dag och jag får väll ta o ringa henne lite senare idag och säga grattis eller något . Synd bara att jag inte är nere i Halmstad då det säkert kommer finnas god mat och tårta. Inte för att jag är så förtjust i tårta med

maten är ju alltid godare hemma hos dom.


Det är ett jävla skit väder idag så någon målning lär det ju inte bli då det regnar.

Men inte fick man sova för det inte, kärringen jagade upp mig för att hon ville att jag skulle köra henne till jobbet. Det är ju nästan mord varning på det.


Så nu sitter jag och väntar på att jag ska få ett besked om ett bra arbete i sunne kommun. Bara att hoppas på detta fast det är ju bara 15-25% men säkert ett kul arbete.


Idag blir det en lugn dag här hemma med papper och annat skit som jag ligger efter med. Har inte orkat taitu med det ännu, men nu när mitt kontor är städat så kan man ju hitta det man ska ha. Jävla snäll kärring man har som fixat till det åt mig, bara hoppas att jag kan hitta mina papper och annat som jag vet hon säkert lagt i pärmar och lådor.


En sak jag fick fixat innan var att göda gräset och krattat när jag kört henne till jobbet så nu får vi hoppas att det kommer som fan och att det blir lite grönare och stabilare att gå på.

Sen om man får klippa det flera gånger i veckan spelar ingen roll bara det är fint.

Satte min majs igår det blev ca 50 plantor så nu ska det ätas majs när det väl kommer upp i augusti eller september vet inte riktigt när det är skörd på dom.

Men det syns nog ska ni se när dte är dax.


Nu hinner jag inte detta mer så tja o hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards