En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Alexander - 15 april 2010 18:04

Så ja nu har man slutat för dagen på sitt arbetet. Mycket har man fått gjort och mycket blev inte färdigt. De som jobbar under mig sköter sig bra över förväntan till och med =) oligt med folk som vet hur man gör. Då jag inte har en aning om detta själv.


Men fan vad drygt det är att jobba så här, ligga borta och bara jobba sova och jobba igen. Undrar om man kan dirigera jobb men ändå ta en bra lön. Det måste gå, men kalrt inte i detta land som Sverige. Skatt skatt och åter skatt.


Nä nu ska jag ta ett bard och bara njuta av en kall öl.


Men först måste jag säga att jag har det bra ändå här god mat och go dricka.

Och vädret ska vi inte tala om solsken och åter solsken och värme.

Men hemma i Torsby så är det sämre väder och blåsigt. Så jag kommer stanna här ett tag nu och bara njuta av det fina vädret.


Nä nu måste jag göra det som jag ska.  Hej svejs

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards