En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Alexander - 25 april 2010 22:38

Nu är kvällen här igen o jag ska försöka sova, men som vanligt så är kärringen igång igen och ska diskutera en massa saker.

Så det ser ut som att jag ska åka ner till Halmstad imon igen. För jag pallar inte att vara hemma o lyssna på en massa skit som kommer ur kärringens mun.


Vet inte vad jag skulle göra hemma för denna helgen har varit PISS o jag hade haft det fan så mycket bättre nere i Halmstad.

Men denna gång när jag åker så blir jag borta en månad utan att komma hem imellan och ängna all min tid på jobbet trotts min skada.


ANG min skada så kan jag medela att den inte blivigt bättre utan jag får nog ta en resa till sjukhuset i mon och se vad dom säger för jag har väldiga problem att andas och röra mig som der är idag.

O jag  måste ju vara på hyfsat OK på onsdag igen när jag ska vara nere i Halmsatd för att göra klart taket som jag håller på med för på fredag så ska jag till nästa i Veinge by.


Nä nu är det sängen som gäller och några värktabletter så att jag kan sova. Bara hoppas att det går hela natten så att jag inte vaknar vid 3 4 eller så för så är det kört att somna om igen.


Nä natti så hörs vi i mon

Av Alexander - 25 april 2010 10:05

Nu har man lyckats gå upp ur sängen efter viss tid som man legat vaken o bara fasat för att ta sig an detta. Men nu är man uppe och går runder pga värk, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen för idag är det värre än det var igår.


Idag hade jag planer på att familjen skulle åka ut i skogen på lite grilling och fiske med det ser mörkt ut för mig om jag klarar detta som det är idag.

Är nog bara att försöka vänta ut detta och hoppas på att värktabletterna ska göra nytta. Så vi får se hur det blir framåt dagen om det går.


Nä nu ska jag dricka lite kaffe o sen ner till min läkare igen så vi hörs senare hoppas jag.


Av Alexander - 25 april 2010 10:01

I den svenska almanackan

  • Nuvarande – Markus
  • Föregående i bokstavsordning
    • Marika – Namnet infördes på dagens datum 1986, men flyttades 1993 till 22 oktober, där det har funnits sedan dess.
    • Mark – Namnet infördes på dagens datum 1986, men utgick 2001.
    • Markus – Namnet har, till minne av evangelisten med detta namn, funnits på dagens datum sedan gammalt och har inte flyttats.
  • Föregående i kronologisk ordning
    • Före 1901 – Markus
    • 1901–1985 – Markus
    • 1986–1992 – Markus, Marika och Mark
    • 1993–2000 – Markus och Mark
    • Från 2001 – Markus
Av Alexander - 25 april 2010 00:02

Nä nu blir det 2 voltaren o en wirre sen sängen har fan så ont i ryggen efter olyckan och måste sova med rygg skena på i natt så att ryggen är stabil.

Hur nu detta ska gå till vet jag inte ännu med tanke på att jag vrider o vänder mig i ett.

Blev upprörd innan så det var inte långt från att kärringen fick ringa blå ljus o hämta mig men efter ett tag så kom jag till rätta o fick luft.


Min stora fråga är hur jag ska komma ner till Halmstad på tilsdag utan att få problem. Men som allt här i världen så löser det sig med tiden o jag är ju rätt så envis =)


Nä nu måste jag i säng så vi hörs i mon om inget annat upp kommer .

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards