En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Alla inlägg under april 2010

Av Alexander - 1 april 2010 00:07

Jag tror bestämmt att det är dax för en liten sov stund nu. Fasst jag har sovit innan så är jag förvånansvärt trött.

Suttit nu och fixat och trixat på nätet en stund och mitt tv prog har börjat så det finns väll inte mer o säga i dagsläget, men lite mat skadar ju inte. Fan blev hungrig nu så jag får väll fixa något snappt och lätt så jag kan äta i sängen när jag kollar in proggrammet.

Men det blir nog lite macka med skinka och senap+ rödbetssallad och så, inet helt fel det kan jag säga. Är så det k.....r i munnen.


Nä nu får det vara bra så tills vi hörs igen ha det så jävligt det ska jag .

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards